Regulamin
Regulamin Serwisu przedsiebiorczetrojmiasto.pl
oraz wydarzeń organizowanych przez Przedsiębiorcze Trójmiasto
§1. Wstęp
- Niniejszy regulamin [dalej: Regulamin] określa zasady i warunki korzystania Serwisu internetowego udostępnionego pod adresem https://przedsiebiorczetrojmiasto.pl/ przez Solkova sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-18) przy ul. Olimpijskiej 17/3, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001050999, NIP: 583-348-52-83, a w szczególności określa zasady korzystania z Usług oferowanych przez spółkę w ramach marki Przedsiębiorcze Trójmiasto (dalej: PT), oraz zawierania Umów sprzedaży dotyczących dostępnych w Serwisie Usług, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, a także korzystania przez Klientów z Usług za pośrednictwem Serwisu.
- Integralną część Regulaminu stanowi Polityka prywatności, dostępnej pod adresem https://przedsiebiorczetrojmiasto.pl/polityka-prywatnosci
- Uznaje się, że Regulamin jest integralną częścią umowy zawieranej przez Klienta z Usługodawcą.
- Klientem może zostać wyłącznie osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną albo osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz ewentualnie grupa tych osób prowadząca wspólnie działalność w formie spółki cywilnej.
Solkova Sp. z o.o.
Ul. Olimpijska 17/3 80-180 Gdańsk e-mail: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl
§2. Słownik pojęć
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest zobowiązany zapłacić Usługodawcy za daną Usługę;
- Członek/subskrybent - Klient, która zawarł umowę subskrypcji z Usługodawcą i na podstawie opłaconego abonamentu uzyskuje prawo do korzystania z określonych usług, treści lub funkcjonalności dostępnych na Platformie oraz uczestniczenia w Wydarzeniach organizowanych przez Usługodawcę, zgodnie z warunkami niniejszego Regulaminu;
- Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, która ukończyła co najmniej 18 rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która korzysta lub zamierza skorzystać z usług dostępnych w Serwisie;
- Kod rabatowy – unikalny kod lub ciąg znaków, który może zostać wykorzystany przez Klienta do obniżenia ceny;
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Konto Klienta – zbiór zasobów i uprawnień w ramach systemu teleinformatycznego Serwisu przypisanych konkretnemu Klientowi;
- Okres rozliczeniowy – to przedział czasowy, za który dokonywana jest Opłata członkowska za korzystanie z Subskrypcji, wskazany przez Usługodawcę w Serwisie. Okres rozliczeniowy może mieć charakter miesięczny lub kwartalny, o czym Klient jest informowany poprzez Serwis. Każdy rozpoczęty Okres rozliczeniowy wiąże się z obowiązkiem uiszczenia odpowiedniej Opłaty członkowskiej;
- Opłata członkowska – to cyklicznie płatna kwota, którą Klient zobowiązuje się uiszczać na rzecz Usługodawcy w zamian za dostęp do Usług, treści lub innych świadczeń oferowanych w ramach wykupionej Subskrypcji. Opłata członkowska jest warunkiem utrzymania aktywnego Członkostwa/Subskrypcji i korzystania z dostępnych Usług;
- Platforma - serwis internetowy dostępny pod adresem grupapt.pl, udostępniany przez Usługodawcę, za pośrednictwem której Członkowie uzyskują dostęp do określonych usług, treści cyfrowych i funkcjonalności w ramach opłaconej Subskrypcji;
- Przedsiębiorcze Trójmiasto (także: PT) – marka zarządzana przez Usugodawcę;
- Regulamin – niniejszy Regulamin Serwisu dostępnego pod adresem https://przedsiebiorczetrojmiasto.pl/;
- Serwis – strona internetowa działająca pod adresem https://przedsiebiorczetrojmiasto.pl/, za pośrednictwem której Klient może korzystać z Usług Serwisu;
- Subskrypcja - płatna umowa zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, na mocy której Klient zostaje Członkiem i uzyskuje prawo do dostępu i korzystania z usług, treści oraz funkcjonalności udostępnionych na Platformie przez określony czas, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym Regulaminie oraz wybranym wariantem Subskrypcji. Rodzaje subskrypcji wraz z opisem oraz cenami znajdują się w Serwisie.
- Strona – Usługodawca lub Klient;
- Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej;
- Umowa – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Serwisu, której przedmiotem są Usługi;
- Usługa - dostępna w Serwisie usługa polegająca na możliwości wykupienia subskrypcji członkostwa w serwisie w ramach marki Przedsiębiorcze Trójmiasto, obejmująca w szczególności:
- członkostwo w społeczności biznesowej;
- dostęp do wydarzeń stacjonarnych i online;
- dostęp do platformy społecznościowej;
- inne produkty i usługi wprowadzane do oferty PT.
- Usługi Elektroniczne – usługi świadczone przez Usługodawcę drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie za pośrednictwem Serwisu;
- Usługodawca – Solkova sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-180) przy ul. Olimpijskiej 17/3, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001050999, NIP: 583-348-52-83;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827);
- Wydarzenia - organizowane przez Usługodawcę przedsięwzięcia, które odbywają się w określonym miejscu i czasie, z udziałem Członków, i które są objęte niniejszym Regulaminem
§3. Postanowienia wstępne
- Usługodawca za pośrednictwem Serwisu udostępnia świadczone Usługi.
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Serwisu, a także prawa i obowiązki Klientów i Usługodawcy, a także Członków.
- Do korzystania z Serwisu wymagane jest posiadanie przez Klienta urządzenia z dostępem do sieci Internet wyposażonego w przeglądarkę internetową (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej lub MS Internet Explorer w wersji minimum 8.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów Javascript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
- Usługodawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy związany z Serwisem przeznaczony do bezpośredniej i skutecznej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl. Ten sam punkt kontaktowy może być wykorzystywany przez Klientów do bezpośredniej i szybkiej komunikacji z Usługodawcą.
- Korzystanie z Serwisu jest jednoznaczne z przestrzeganiem niniejszego Regulaminu.
§4. Usługi Elektroniczne dotyczące Serwisu
- Usługodawca świadczy na rzecz Klientów Usługi Elektroniczne związane z korzystaniem z Serwisu, polegające ma zapewnieniu Klientom możliwości:
- przeglądania zawartości dostępnej w Serwisie;
- rejestracji Konta Klienta i korzystania z niego;
-
- korzystania z Usług dostępnych w Serwisie.
- Usługi Elektroniczne świadczone są na rzecz Klientów nieodpłatnie.
- Do korzystania z Usług Elektronicznych wystarczające są:
- dostęp do Internetu;
- aktualny system operacyjny;
- aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą cookies;
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Podczas korzystania z Usług Elektronicznych zabronione jest dostarczanie Treści o charakterze bezprawnym.
- Usługodawca w celu zapewnienia Klientom bezpieczeństwa oraz ochrony ich danych, podejmuje środki odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług Elektronicznych.
- Usługodawca dąży do zapewnienia w pełni poprawnego działania Serwisu, a Klient powinien informować go o ewentualnych nieprawidłowościach i przerwach w funkcjonowaniu Serwisu.
- Usługodawca może prowadzić prace techniczne i informatyczne, mające na celu rozwój Serwisu oraz prawidłowe świadczenie Usług Elektronicznych, które polegają w szczególności na:
- dodawaniu nowych funkcji oraz modyfikowaniu lub usuwaniu tych istniejących w ramach Serwisu;
- wprowadzaniu możliwości korzystania z Serwisu na różnych urządzeniach.
§5. Obowiązki Stron
- Klient zobowiązany jest do korzystania z Usług oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Usługodawca jest zobowiązany do umożliwienia korzystania z oferowanych usług w sposób wolny od wad.
§6. Konto Klienta
- Rejestracja Konta Klienta wymaga wypełnienia i przesłania formularza rejestracyjnego dostępnego w Serwisie.
- Rejestracja Konta Klienta wymaga podania w tym celu niezbędnych danych osobowych.
- Konto Klienta przypisane jest do podanego przez Klienta adresu e-mail.
- W Koncie Klienta przechowywane są informacje dotyczące Klienta oraz jego Subskrypcji.
- Klient loguje się do swojego Konta Klienta przy pomocy adresu e-mail do niego przypisanego oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. Klient zobowiązany jest zabezpieczyć dostęp do swojego Konta oraz nie udostępniać danych logowania osobom trzecim.
- Klient w każdej chwili może usunąć Konto Klienta, co prowadzi do utraty dostępu do przypisanych do niego Treści Cyfrowych. W razie trudności powinien skontaktować się z Usługodawcą.
§7. Członkostwo i warunki subskrypcji
1. Zasady ogólne Subskrypcji
- Usługodawca oferuje różne rodzaje Subskrypcji, różniące się zakresem dostępnych usług oraz ceną. Szczegółowy opis Subskrypcji oraz aktualny cennik dostępne są w Serwisie.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji zawartości Subskrypcji, przy czym zmiany te nie wpływają na aktualnie trwające okresy rozliczeniowe. O wszelkich zmianach Klient zostanie poinformowany w wiadomości e-mail. Kontynuowanie przez Klienta Subskrypcji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem przez niego wprowadzonych zmian.
- Warunkiem wykupienia Subskrypcji jest akceptacja niniejszego regulaminu, z którym Klient powinien się uprzednio zapoznać, a w razie wątpliwości skontaktować z Usługodawcą, a także wypełnienie formularza Subskrypcji.
- Klient zobowiązany jest do podania w formularzu Subskrypcji prawdziwych danych.
- Klient oświadcza, iż wszelkie podane przez niego dane osobowe są prawdziwe, a Usługodawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności.
2. Warunki Subskrypcji
- Członkostwo w PT oparte jest na modelu subskrypcyjnym.
- Minimalny okres Subskrypcji wynosi jeden miesiąc.
- Opłata Członkowska pobierana jest z góry za wybrany okres rozliczeniowy.
- Członek może zmienić Subskrypcję na wyższą lub niższą, przy czym zmiana taka następuje od kolejnego okresu rozliczeniowego, chyba że Usługodawca i Członek ustalą inaczej.
- Firmy zainteresowane większą liczbą dostępów dla swoich pracowników mogą ubiegać się o indywidualne warunki współpracy. Warunki takie ustalane są w bezpośrednim kontakcie z Usługodawcą, z uwzględnieniem specyfiki i potrzeb danej organizacji.
3. Czas Trwania Subskrypcji i Płatności
- Subskrypcja jest odnawiana automatycznie na kolejny okres rozliczeniowy.
- Opłata członkowska pobierana jest z góry za wybrany okres.
- Opcje płatności dostępne są w Serwisie.
- Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest przed końcem opłaconego okresu.
- Ceny Subskrypcji w Serwisie podawane są w złotych polskich i są cenami netto, więc należy doliczyć do nich podatek VAT.
- Klient ma możliwość zapłaty za zakupioną Suskrypcję poprzez system automatycznych płatności świadczonych przez operatora płatności Stripe (Stripe, Inc. 510 Townsend Street, San Francisco, CA 94103, USA).
- Klient może w trakcie zakupu Subskrypcji wpisać Kod rabatowy, który obniży jej cenę.
- Dokonanie płatności wymaga akceptacji regulaminu operatora płatności.
- Faktury VAT wystawiane są automatycznie po dokonaniu płatności.
- Dokumenty księgowe przesyłane są drogą elektroniczną na adres e-mail podany przy rejestracji.
- Klient odpowiada za poprawność danych do faktury.
- Aktualizacja danych do faktury możliwa jest poprzez kontakt z Usługodawcą pod adresem kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl.
- Usługodawca jest uprawniony do udzielenia Klientowi rabatów według własnego wyboru, a tym samym do organizowania akcji promocyjnych, których zasady określać będą odrębne regulaminy. Klient ma prawo skorzystać z rabatu, wpisując na etapie zakupu Subskrypcji odpowiedni Kod Rabatowy.
- W każdym przypadku informowania o obniżeniu Cen Subskrypcji Usługodawca obok informacji o obniżonej Cenie zamieszcza również informację o najniższej Cenie Subskrypcji, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dana Subskrypcja jest oferowana do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej Cenie Usługodawca zamieszcza również informację o najniższej Cenie Subskrypcji, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tej Subskrypcji do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
4. Zawieszenie i zakończenie Subskrypcji
Subskrypcja może zostać zawieszona lub zakończona w następujących przypadkach:
- naruszenia regulaminu społeczności,
- zalegania z płatnościami,
- działania na szkodę społeczności lub jej Członków,
- na wniosek członka, z zachowaniem okresu wypowiedzenia,
- długotrwały brak aktywności na Platformie (powyżej 3 miesięcy).
5. Prawo odstąpienia od umowy
- Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej z Usługodawcą w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych przez prawo.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku:
- usług w pełni wykonanych za zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia,
- treści cyfrowych dostarczanych drogą elektroniczną, jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia,
- wydarzeń i usług z określoną datą realizacji, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia, konsument powinien: złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu,
- przesłać oświadczenie na adres e-mail: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl,
- zachować termin 14 dni od zawarcia umowy.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy:
-
- Usługodawca niezwłocznie zwraca wszystkie otrzymane płatności, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia,
- Zwrot dokonywany jest przy użyciu tego samego sposobu płatności.
-
Reklamacje
- Usługodawca zobowiązuje się świadczyć Usługę Subskrypcji zgodnie z opisem w Serwisie i gwarantuje jej dostępność oraz działanie wolne od wad przez cały okres trwania Subskrypcji. Usługodawca odpowiada za wszelkie wady Usługi, które powodują jej niezgodność z opisem dostępnym w Serwisie oraz niniejszym Regulaminem.
- Do umów zawieranych między Subskrybentem a Usługodawcą stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy dotyczące odpowiedzialności za zgodność świadczenia z umową, w szczególności przepisy ustawy o prawach konsumenta, uwzględniając jednocześnie postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Wadą Usługi subskrypcyjnej jest niezgodność jej działania lub dostępnych funkcjonalności z opisem dostępnym w Serwisie oraz niniejszym Regulaminem lub takie jej działanie, które uniemożliwia lub istotnie utrudnia korzystanie z Usługi zgodnie z przeznaczeniem.
- Usługodawca odpowiada za wady Usługi ujawnione w trakcie trwania subskrypcji oraz w okresie 2 lat od dnia zawarcia umowy, o ile wady te wynikają z przyczyn tkwiących po stronie Usługodawcy i pod warunkiem że wada powstała w okresie Subskrypcji.
- Reklamacje Klient może składać drogą elektroniczną na e-mail: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl.
- Klient nie ma prawa odstąpić od umowy, jeśli wada Usługi jest nieistotna i nie wpływa znacząco na korzystanie z Usługi.
- Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania i poinformowania Klienta o sposobie jej rozstrzygnięcia.
- Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi nie obejmuje podmiotów niebędących konsumentami lub podmiotów, o których mowa w art. 385(5) Kodeksu cywilnego.
§8. Korzystanie z Platformy
1. Zasady Ogólne i Bezpieczeństwo
- Każdy Członek otrzymuje indywidualny dostęp do platformy Circle.co.
- Zabronione jest udostępnianie swoich danych logowania osobom trzecim
- Członkowie zobowiązani są do utrzymania aktualności swoich danych profilowych.
- Wszystkie interakcje na platformie powinny być zgodne z wartościami społeczności.
- Platforma jest głównym kanałem komunikacji społeczności.
- Każdy członek odpowiada za bezpieczeństwo swojego konta i danych dostępowych.
- W przypadku podejrzenia nieuprawnionego dostępu, Członek powinien niezwłocznie poinformować Usługodawcę na adres kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- transakcje i umowy zawierane między Członkami społeczności,
- rekomendacje wymieniane między Członkami,
- problemy techniczne niezależne od Usługodawcy,
- działania osób trzecich,
- niedostępność usług zewnętrznych dostawców.
2. Profil Użytkownika
- Każdy członek zobowiązany jest uzupełnienia profilu w ciągu 7 dni od dołączenia do Subskrypcji.
- Uzupełnienie profilu pozwala lepiej korzystać z platformy i ułatwia networking między Członkami.
3. Treści Zabronione
Na Platformie zabronione jest publikowanie:
- treści naruszających prawo,
- treści obraźliwych, dyskryminujących lub zawierających mowę nienawiści,
- spamu i nachalnych ofert handlowych,
- materiałów chronionych prawem autorskim bez zgody ich właściciela,
- nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd informacji,
- treści niezwiązanych z tematyką społeczności.
§9. Zasady funkcjonowania społeczności PT (Subskrybentów)
1. Podstawowe wartości
Społeczność PT opiera się na wzajemnym szacunku, profesjonalizmie i etyce biznesowej. Od Członków oczekuje się:
- aktywnego i konstruktywnego udziału w życiu społeczności,
- przestrzegania zasad kultury osobistej w komunikacji,
- działania zgodnego z dobrymi praktykami biznesowymi.
2. Etyka i profesjonalizm
- Członkowie zobowiązani są do przestrzegania wysokich standardów etycznych.
- Od Członków oczekuje się profesjonalnego zachowania podczas wszystkich interakcji.
- Promowane są transparentność i uczciwość w relacjach biznesowych.
- Nie są tolerowane działania naruszające dobre imię społeczności lub jej Członków.
3. Poufność informacji
- Członkowie społeczności zobowiązują się do zachowania poufności informacji biznesowych wymienianych w ramach społeczności.
- Poufność dotyczy w szczególności planów biznesowych, danych finansowych, strategii rozwoju i innych wrażliwych informacji udostępnianych przez Członków.
- Poufność ujęta w niniejszym paragrafie obowiązuje również po zakończeniu członkostwa.
- Zabronione jest udostępnianie informacji o innych Członkach bez ich zgody.
- Członkowie zobowiązują się do nieujawniania informacji biznesowych, które mogą być uznane za wrażliwe
- W przypadku współpracy biznesowej między Członkami, zalecane jest podpisanie odpowiednich umów o poufności
Członkowie mogą informować o swoim członkostwie w PT. Wykorzystanie logo PT wymaga wcześniejszego poinformowania Usługodawcy o miejscu i celu wykorzystania. Usługodawca zastrzega sobie prawo do niewyrażenia zgody na wykorzystanie logo PT.
5. Bezpieczeństwo i odpowiedzialność
Każdy Członek odpowiada za bezpieczeństwo swojego konta i danych dostępowych. Zabronione jest udostępnianie danych dostępowych osobom trzecim. W przypadku podejrzenia nieuprawnionego dostępu, Członek powinien niezwłocznie poinformować Usługodawcę.
6. System ostrzeżeń i wykluczenia
W przypadku naruszenia zasad społeczności, Usługodawca stosuje następujący system ostrzeżeń:
- pierwsze upomnienie,
- drugie upomnienie,
- wykluczenie ze społeczności.
Działania skutkujące wykluczeniem obejmują w szczególności:
- nachalną sprzedaż,
- obrażanie innych członków,
- działanie na szkodę społeczności lub jej członków,
- poważne naruszenia regulaminu.
7. Zgłaszanie Naruszeń
- Członkowie powinni zgłaszać naruszenia regulaminu Usługodawcy na adres mailowy: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl
- Każde zgłoszenie zostanie potraktowane poufnie.
- Usługodawca zobowiązuje się do szybkiego reagowania na zgłoszenia.
- W przypadku potwierdzenia naruszenia, zostaną podjęte odpowiednie działania ujęte poniżej.
8. Rozwiązywanie Konfliktów
- W przypadku nieporozumień, Członkowie powinni dążyć do polubownego rozwiązania.
- Usługodawca służy wsparciem w mediacji konfliktów.
- Decyzje Usługodawcy w kwestiach spornych są ostateczne.
§10. Wydarzenia i aktywności
1. Organizacja Wydarzeń
Usługodawca organizuje różnorodne Wydarzenia, zarówno stacjonarne jak i online, które mogą być:
- zawarte w cenie Subskrypcji,
- dodatkowo płatne,
- dostępne wyłącznie dla określonych rodzajów Subskrypcji.
Każde Wydarzenie może mieć określony limit miejsc, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń lub inne kryteria określone w opisie Wydarzenia.
2. Zasady Uczestnictwa i Rezygnacji
- Na Wydarzenia obowiązują zapisy poprzez Platformę oraz czasami dodatkowe opłaty.
- Liczba miejsc na Wydarzeniach stacjonarnych jest ograniczona.
- Członkowie z Subskrypcją Premium mają pierwszeństwo zapisów na Wydarzenia.
- Uczestnik może zrezygnować z udziału w Wydarzeniu nie później niż 2 dni przed jego rozpoczęciem.
- W przypadku rezygnacji w terminie, uczestnik otrzymuje zwrot uiszczonej opłaty (jeśli wydarzenie było dodatkowo płatne) w ciągu 14 dni od dnia rezygnacji.
- W przypadku braku możliwości uczestnictwa, należy wypisać się z Wydarzenia minimum 48 godzin wcześniej.
- Powtarzające się nieobecności bez odwołania udziału mogą skutkować ograniczeniem dostępu do przyszłych Wydarzeń.
- Niektóre wydarzenia mogą podlegać dodatkowym regulaminom, o czym uczestnicy są informowani przed rejestracją.
3. Przenoszenie Uczestnictwa
Uczestnik wydarzenia może:
- przenieść swój bilet na inną osobę,
- zamienić udział w jednym wydarzeniu na inne pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego z Usługodawcą.
W celu przeniesienia biletu lub zamiany udziału w wydarzeniu na inne, Uczestnik powinien skontaktować się z Usługodawcą poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl. Wprowadzanie wszelkich zmian w tym zakresie możliwe jest najpóźniej 2 dni przed planowanym Wydarzeniem.
4. Siła Wyższa i Okoliczności Niezależne
- Za okoliczności siły wyższej uznaje się zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia, w szczególności:
- klęski żywiołowe,
- epidemie,
- strajki,
- działania władz państwowych,
- inne okoliczności niezależne od Usługodawcy (np. awarie prądu, zamknięcie lokalu, problemy techniczne dostawców).
- W przypadku wystąpienia siły wyższej Członkowi przysługuje:
- przy całkowitym niewykonaniu usługi - zwrot pełnej kwoty pomniejszonej o poniesione koszty,
- przy częściowym wykonaniu usługi - zwrot proporcjonalny pomniejszony o poniesione koszty,
- możliwość zaproponowania świadczenia alternatywnego (np. forma online zamiast stacjonarnej).
- Usługodawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania o zaistnieniu siły wyższej oraz przedstawienia propozycji rozwiązań alternatywnych lub zasad zwrotu środków.
§11. Dokumentacja fotograficzna i filmowa Wydarzeń
- Zasady dokumentacji Wydarzeń:
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wykonywania zdjęć i nagrań wideo podczas wszystkich organizowanych Wydarzeń.
- Uczestnik Wydarzenia, poprzez zakup biletu lub udział w Wydarzeniu organizowanym przez Usługodawcę, wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie jego wizerunku utrwalonego podczas wydarzenia w formie fotografii lub nagrań wideo.
- Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę, powielanie i rozpowszechnianie wykonanych zdjęć lub nagrań za pośrednictwem dowolnego medium w celach informacyjnych, promocyjnych i marketingowych związanych z działalnością Usługodawcy.
- Dokumentacja Wydarzeń może być publikowana w Serwisie, w mediach społecznościowych, materiałach promocyjnych i innych kanałach komunikacji.
- Usługodawca zapewnia, że wizerunek uczestników będzie wykorzystywany w sposób nienaruszający ich dóbr osobistych.
- Prawo sprzeciwu:
- Uczestnik, który nie wyraża zgody na wykorzystanie swojego wizerunku, zobowiązany jest do poinformowania o tym Usługodawcy przed rozpoczęciem Wydarzenia drogą mailową na adres: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl
- Uczestnicy mają prawo do wglądu w materiały ze swoim wizerunkiem oraz do żądania usunięcia lub zanonimizowania swojego wizerunku w opublikowanych już materiałach.
- Wykorzystanie materiałów przez uczestników:
- Wszelkie materiały udostępniane przez Usługodawcy są chronione prawem autorskim.
- Członkowie mogą wykorzystywać oficjalne materiały foto i wideo z wydarzeń z obowiązkowym oznaczeniem źródła (PT).
- Zabronione jest komercyjne wykorzystanie tych materiałów bez pisemnej zgody Usługodawcy.
- Usługodawca może udzielić członkom społeczności dodatkowych praw do wykorzystania materiałów zdjęciowych i wideo.
§ 12. Przekazywanie Treści Użytkownika
- Klient ma możliwość przekazywania swoich Treści za pośrednictwem Serwisu jako Treści Użytkownika oraz ich przechowywania w systemie teleinformatycznym Serwisu.
- Zabronione jest przekazywanie Treści Użytkownika, które:
- stanowią nielegalne Treści w rozumieniu przepisów prawa lub
- naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Wśród Treści Użytkownika niezgodnych z Regulaminem wskazuje się m.in. Treści:
- naruszające zasady publikowania opinii i komentarzy,
- zawierające odnośniki oraz treści o charakterze spamu,
- służące prowadzeniu działalności konkurencyjnej względem Usługodawcy,
- nawołujące do przemocy, nienawiści, zachowań niebezpiecznych lub je pochwalające, e) dyskryminujące,
- zniesławiające lub znieważające inne osoby,
- naruszające dobra osobiste lub prawa autorskie innych osób,
- zawierające wulgaryzmy oraz obrażające inne osoby,
- pozbawione wzajemnego szacunku,
- naruszające obowiązujący porządek prawny lub dobre obyczaje w sposób inny niż określony w pkt a – i.
- Usługodawca jest uprawniony i zobowiązany do poinformowania odpowiednich służb lub organów władzy publicznej o możliwości popełnienia przez Klienta przestępstwa lub wykroczenia związanego z przekazywanymi Treściami Użytkownika, a następnie przekazania im odpowiednich danych. Usługodawca przekazuje dane związane z Treściami Użytkownika również w sytuacji, gdy odpowiednie służby lub organy władzy publicznej bezpośrednio się do niego o to zwrócą, mając na uwadze dobro prowadzonych postępowań cywilnych lub karnych.
§ 13. Moderacja Treści Użytkownika
- Usługodawca posiada możliwość weryfikowania w każdym momencie Treści Użytkownika, czyniąc to w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Jednocześnie Usługodawca informuje, iż kontrolowanie Treści Użytkowników przed ich dodaniem nie leży w zakresie jego obowiązków.
- W przypadku, gdy Usługodawca wykryje jakiekolwiek Treści Użytkownika, które są niezgodne z Regulaminem, zastrzega sobie prawo do tymczasowego zablokowania lub usunięcia danych Treści z Serwisu.
- Klient o zablokowaniu lub usunięciu jego Treści zostaje przez Usługodawcę niezwłocznie poinformowany wraz z uzasadnieniem decyzji o zablokowaniu lub usunięciu Treści Użytkownika.
- Usługodawca ma prawo złożenia odwołania od powyższej decyzji na zasadach określonych w § 16 niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca zapewnia, że odwołania dotyczące Treści Użytkownika nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany — za weryfikację zasadności zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika będzie odpowiadał Usługodawca.
§ 14. Zgłaszanie Treści Użytkownika
- Dowolna osoba lub dowolny podmiot mogą zgłosić Usługodawcy obecność w Serwisie Treści Użytkownika, które dana osoba lub dany podmiot uważają za nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA).
- Zgłoszenie może nastąpić:
- drogą e-mailową, na adres: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl.
- Zgłoszenie, o którym mowa w ust. 1, musi zawierać wszystkie elementy wymagane na mocy aktu o usługach cyfrowych (DSA), do których należą:
- wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;
- jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
- imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
- oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
- Po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa w ust. 1, Usługodawca niezwłocznie potwierdza zgłaszającemu drogą elektroniczną otrzymanie zgłoszenia, wysyłając stosowną wiadomość na uprzednio podany przez Klienta adres elektroniczny. W sytuacji, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera inne błędy, Usługodawca może zwrócić się do Klienta z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia. Jeśli odpowiednie poprawki nie zostaną wprowadzone przez Klienta najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wezwania przez Usługodawcę, zgłoszenie pozostawia się bez rozpoznania.
- Od momentu otrzymania kompletnego i prawidłowego zgłoszenia Usługodawca ma 14 dni na zweryfikowanie Treści Użytkownika. Usługodawca przeprowadza weryfikację w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Usługodawca może w tym celu zażądać od zgłaszającego udzielenia dodatkowych informacji lub przedstawienia stosownych dokumentów, które mogą m.in. potwierdzać istnienie naruszanych praw.
- Na czas trwania procesu weryfikacji, by zapewnić jego prawidłowy przebieg, Usługodawca jest uprawniony do zablokowania Treści Użytkownika w taki sposób, by stały się niewidoczne dla pozostałych Klientów.
- Po zakończonej weryfikacji Usługodawca podejmuje decyzję o trwałym zablokowaniu lub usunięciu Treści Użytkownika, o ile naruszają postanowienia Regulaminu. W wypadku, gdy weryfikowane Treści okazują się być zgodne z Regulaminem, Usługodawca niezwłocznie odblokowuje zablokowane Treści oraz je przywraca, o czym wraz z uzasadnieniem informuje zgłaszającego w wydanej decyzji. Jeśli jednak weryfikowane Treści podlegają zablokowaniu lub usunięciu, Usługodawca bez zbędnej zwłoki powiadamia o tym fakcie zgłaszającego i Klienta, którego Treści zostały zablokowane bądź usunięte, uzasadniając jednocześnie swoją decyzję.
- Klientowi, którego Treści podlegały weryfikacji, oraz zgłaszającemu przysługuje prawo do złożenia odwołania od decyzji z ust. 7 na zasadach opisanych w § 16 niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca zapewnia, że odwołania dotyczące Treści Użytkownika nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany – za weryfikację zasadności zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika będzie odpowiadał Usługodawca.
§ 15. Sankcje za niedopuszczalne Treści Użytkownika
- Jeżeli Klient korzysta z Serwisu w sposób niezgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przekazując niedopuszczalne Treści Użytkownika, Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
- zablokowania Konta Klienta;
- trwałego usunięcia Konta Klienta;
- zawieszenia Klientowi możliwości korzystania z określonych funkcji Serwisu;
- trwałego uniemożliwienia Klientowi korzystania z określonych funkcji Serwisu.
- Usługodawca ma dowolność w wyborze zastosowanego środka z ust.1, uwzględniając przy tym okoliczności sprawy oraz wagę dokonanego naruszenia, niezależnie od podjętych w sprawie pozostałych działań.
- Przy wyborze środka, o którym mowa w ust. 1 Usługodawca działa w sposób niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności, uwzględniając wszelkie okoliczności sprawy oraz interesy Stron.
- Tymczasowa blokada Konta Klienta lub jego zawieszenie może trwać od 4 do 31 dni. Po upływie wskazanego okresu Usługodawca zdejmuje blokadę Konta oraz przywraca dostęp do zawieszonych funkcji Serwisu.
- Klientowi, wobec którego zastosowany został środek z ust. 1, przysługuje odwołanie na zasadach opisanych w § 16 niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca zapewnia, że odwołania dotyczące zastosowania środków z ust. 1 nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany — za weryfikację zasadności zastosowania danego środka będzie odpowiadał Usługodawca.
§ 16. Odwołania
- Klientowi, którego Treści zostały zgłoszone lub osoba dokonująca zgłoszenia danych Treści Użytkownika do weryfikacji, mają prawo w terminie 6 miesięcy od wydania danej decyzji złożyć odwołanie w sytuacji, gdy:
- Usługodawca nie zablokował lub nie usunął Treści Użytkownika mimo zgłoszenia, o którym mowa w § 14;
- Treści Użytkownika zostały zablokowane lub usunięte w sposób niezgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu;
- wobec Klienta zastosowano jakiekolwiek sankcje związane z Treściami Użytkownika.
- Wszelkie decyzje wydawane przez Usługodawcę w związku z Treściami Użytkownika muszą zawierać uzasadnienie, umożliwiające złożenie stosownego odwołania. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy Usługodawca otrzyma nakaz podjęcia określonych działań dotyczących Treści Użytkownika od odpowiednich służb lub organu władzy publicznej.
- Uzasadnienie wydanej decyzji musi spełniać wymagania przewidziane w akcie o usługach cyfrowych (DSA) i ujmować co najmniej informacje, tj.:
- wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie Treści Użytkownika, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności Treści Użytkownika lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich Treści Użytkownika albo nakłada inne środki, o których mowa w niniejszym Regulaminie, w odniesieniu do tych Treści Użytkownika, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;
- fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez innego Użytkownika lub osobę trzecią czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z inicjatywy Usługodawcy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;
- w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
- jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie nielegalnych Treści Użytkownika, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści Użytkownika za nielegalne treści;
- jasne i przyjazne dla Klienta informacje na temat przysługujących Klientowi lub zgłaszającemu możliwości odwołania się od decyzji.
- Odwołanie powinno zostać wysłane do Usługodawcy:
- na adres poczty elektronicznej: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl;
- na piśmie na adres siedziby Usługodawcy.
- Odwołanie powinno zawierać:
- imię i nazwisko lub firmę odwołującego się;
- dane kontaktowe;
- uzasadnienie wskazujące, dlaczego wydana decyzja jest w opinii odwołującego się błędna.
- Po otrzymaniu odwołania Usługodawca niezwłocznie potwierdza drogą elektroniczną jego odbiór.
- Usługodawca rozpoznaje odwołanie w terminie 14 dni od dnia jego złożenia.
§17. Rozstrzyganie sporów
Wszelkie spory będą rozstrzygane polubownie, a w braku porozumienia, przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy. Rozstrzyganie na drodze postępowania sądowego ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który jest Konsumentem, odbywa się na zasadach określonych w obowiązujących przepisach.
§18. Dane osobowe i pliki cookies
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Usługodawcę z uwzględnieniem odpowiednich przepisów prawa, a w szczególności rozporządzenia „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych jest Usługodawca.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wymaganych danych osobowych może uniemożliwić korzystanie w pełni z Serwisu.
- Wszystkie udostępnione dane osobowe podlegają szczególnej ochronie.
- Każdemu przysługuje prawo dostępu do udostępnianych danych osobowych, a także prawo do żądania ich aktualizacji lub zaprzestania przetwarzania.
- Serwis wykorzystuje technologię plików cookies.
- Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies zostały szczegółowo opisane w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://przedsiebiorczetrojmiasto.pl/polityka-prywatnosci.
§19. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Serwisu, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazwa Serwisu, znaki towarowe Usługodawcy, wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Serwisu bez zgody Usługodawcy.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie oraz nieodpłatnie za pośrednictwem odesłania internetowego (tj. linku) zamieszczonego na stronie głównej Serwisu oraz sporządzenia jego wydruku.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w obowiązującym Regulaminie, o czym poinformuje Klientów z minimum 14-dniowym wyprzedzeniem, wysyłając stosowną wiadomość na podany przez nich adres poczty elektronicznej oraz zamieszczając odpowiedni komunikat w Serwisie.
- Kontynuowanie Subskrypcji po wprowadzeniu zmian w Regulaminie jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu w nowym brzmieniu.
- W przypadku braku akceptacji nowego Regulaminu, Subskrybent ma prawo do rezygnacji z Subskrypcji w każdym momencie.
- Do zawieranych z Klientem Umów stosuje się Regulamin obowiązujący w chwili zawarcia Umowy.
- Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na prawa nabyte przez Klienta przed dniem wejścia zmiany w życie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 28 sierpnia 2025 r.