Polityka Prywatności i polityka Cookies

dalej: „Polityka"

W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy  ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także  wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego. 

 

Definicje 

Administrator / My – Solkova sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-180) przy ul.  Olimpijskiej 17/3, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego  pod numerem KRS 0001050999, NIP: 583-348-52-83; e-mail:  kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl. 

RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27  kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych  osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy  95/46/WE. 

Serwis – strona internetowa prowadzona przez Administratora pod adresem:  https://przedsiebiorczetrojmiasto.pl/. 

Użytkownik / Ty – każda osoba fizyczna lub podmiot odwiedzający Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności udostępnianych przez  Administratora. 

 

Co robimy z Twoimi danymi? 

Gdy korzystasz z Serwisu lub innych usług oferowanych przez Administratora,  gromadzone są dane personalne, które nam udostępniasz, takich jak Twoje imię i  nazwisko, adres, adres email, numer telefonu, dane firmowe (nazwa firmy, NIP, branża)  oraz dane niezbędne do realizacji płatności. Są to dane niezbędne, abyśmy mogli  świadczyć dla Ciebie usługi. 

Gdy przeglądasz Serwis, automatycznie otrzymujemy twój adres IP, który dostarcza nam  informacji na temat Twojej przeglądarki i Twojego systemu operacyjnego. Na naszych  stronach podmioty trzecie zamieszczają informacje w formie plików cookies (tzw.  ciasteczek) i innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu końcowym (np.  komputerze, smartfonie) oraz uzyskują do nich dostęp. To nasi partnerzy z którymi stale  współpracujemy, aby dostosować do Twoich potrzeb i zainteresowań reklamy na  naszych i ich stronach, a także usługi, które dostarczamy my i nasi partnerzy. 

Wszelkie dane osobowe przetwarzane są na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do  przetwarzania danych osobowych.

Cele i podstawy prawne przetwarzania danych 

Dane osobowe wszystkich Użytkowników korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies),  przetwarzane są przez nas: 

  1. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania  Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie, umożliwienia założenia  konta czy zawarcia umowy sprzedaży – wówczas podstawą prawną  przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art.  6 ust. 1 lit b RODO); 
  2. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed  nimi – podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art.  6 ust. 1 lit f RODO); 
  3. w celu przesyłania informacji handlowych czy podejmowania kontaktu  Użytkownika z nami podstawą prawną przetwarzania jest zgoda  Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); 
  4. w celu automatycznej wysyłki komunikacji marketingowej przez system  HubSpot; informowanie o produktach, usługach i wydarzeniach społeczności; prowadzenia działań remarketingowych; organizacji i dokumentacji webinarów i wydarzeń, w tym publikacji nagrań na  YouTube; komunikacji w ramach członkostwa w społeczności;  dokumentacji fotograficznej i filmowej wydarzeń oraz wykorzystania wizerunku uczestników w materiałach promocyjnych, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Administratora – podstawą prawną przetwarzania są marketing i komunikacja (podstawa:  art. 6 ust. 1 lit. a, b i f RODO); 
  5. w celu wystawiania dokumentów księgowych, archiwizacji dokumentów;  realizacji obowiązków podatkowych – podstawą prawną przetwarzania  jest wypełnienie obowiązku prawnego (Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO); 
  6. w celach analitycznych i statystycznych, a także archiwalnych – wówczas  podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1  lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności  Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych  funkcjonalności i świadczonych usług.  

Aktywność Użytkowników w Serwisie, w tym dane osobowe, są rejestrowane w logach  systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania  chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez  Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Przetwarzamy je również w celach  technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem – w tym zakresie podstawą prawną  przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

Ciasteczka 

Serwis używa plików „cookies”. Są to krótkie informacje tekstowe, zapisywane na  komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu Użytkowników. Mogą być one  odczytywane przez nas, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których  usług korzystamy (takich jak Google). Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony  internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz  unikalny numer. Więcej informacji na temat plików cookies można uzyskać na stronie  www.allaboutcookies.org

Wykorzystujemy cookies do zidentyfikowania sesji przeglądarki, co umożliwia  korzystanie z funkcji Serwisu. Korzystanie z technik ciasteczek nie pozwala na pobieranie  jakichkolwiek danych osobowych i adresowych ani żadnych informacji poufnych z  komputera. 

Cookies stosowane są do następujących celów: zachowanie bezpieczeństwa usług i  zapobiegania oszustwom, ułatwienia wydajności Serwisu, rejestracja wizyt do celów  marketingowych i statystycznych, korzystanie z funkcji społecznościowych, wspieranie  personalizacji stron internetowych (np. zapisywania ustawień języka). Pliki cookies mogą  być również wykorzystywane i zamieszczane przez współpracujących partnerów – podlegają wówczas politykom cookies lub politykom prywatności zamieszczających je  podmiotów. 

Zakres oraz cel gromadzenia danych, oraz droga kontaktu i realizacji praw czy dokonania  ustawień zapewniających ochronę prywatności zostały opisane w polityce prywatności  poszczególnych partnerów

Wyrażasz zgodę na przetwarzanie informacji zawartych w plikach cookies poprzez wyrażenie zgody udzielanej podczas pierwszego wejścia do Serwisu w ramach  wyświetlanego okna. Użytkownik może zgodzić się na przetwarzanie wszystkich danych  lub tylko tych, które są niezbędne w celu prawidłowego wyświetlania strony Serwisu.  

Użytkownik, który nie chce wykorzystywania ciasteczek w opisanym powyżej celu w  każdej chwili może usunąć je ręcznie. Do zapoznania się ze szczegółową instrukcją  postępowania należy odwiedzić stronę internetową producenta używanej przeglądarki  internetowej. 

W przypadku stosowania Google Chrome, instrukcja znajduje się tutaj – https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en 

W przypadku stosowania Mozilla Firefox, instrukcja znajduje się tutaj – https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your computer 

W przypadku stosowania Microsoft Edge, instrukcja znajduje się tutaj – https://docs.microsoft.com/en-us/microsoft-edge/devtools-guide/debugger/cookies

W przypadku stosowania Internet Explorer, sugerujemy zmianę narzędzia na któreś z  powyższych, a ponadto instrukcja znajduje się tutaj – https://support.microsoft.com/en us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookie

Czujemy się w obowiązku uprzedzić, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików  cookies może spowodować trudności w korzystaniu ze strony internetowej i ograniczenie  jej funkcjonalności. 

 

Przetwarzanie Twoich danych - podmioty zewnętrzne 

Zewnętrzni dostawcy, z usług których korzystamy będą gromadzić, używać i ujawniać Twoje  dane jedynie w celu koniecznym do dostarczenia usług, które nam świadczą. Jednak niektórzy  zewnętrzni dostawcy usług, takich jak bramki płatności lub inne procesory elektronicznych  transakcji płatniczych mają własną politykę prywatności dotyczącą informacji, które jesteśmy  zobligowani im udostępnić do przeprowadzenia transakcji około-zakupowych. Odnośnie tych  dostawców zalecamy zaznajomienie się z ich polityką prywatności, by zrozumieć sposób w jaki  obchodzić się będą z twoimi danymi osobistymi.  

W szczególności pamiętaj, że niektórzy dostawcy mogą mieścić się lub mieć siedzibę na obszarze,  który podlega innej jurysdykcji niż nasza, bądź Twoja. Dlatego też jeżeli postanowisz dokonać  transakcji, która angażuje usługi zewnętrznych dostawców, wtedy Twoje dane mogą podlegać  prawom jurysdykcji miejsca gdzie mieści się dany dostawca bądź jego siedziba. Z chwilą gdy  opuścisz naszą stronę internetową i jesteś przekierowany/a na stronę lub aplikację osób trzecich,  nie obowiązuje Cię niniejsza polityka prywatności bądź regulamin naszej strony.  

Administrator informuje Użytkowników, że poza przypadkami wskazanymi powyżej powierza  przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:  

Na terytorium UE: 

Hotjar Ltd (adres siedziby głównej: St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St  Julian’s STJ 1000, Malta) - dostarczający narzędzie Hotjar służace zbieraniu informacji na  temat aktywności Użytkowników Serwisu. Zbierane dane uniemożliwiają identyfikację  konkretnej osoby, a więcej informacji o standardach prywatności narzędzia dostępne jest  pod linkiem https://www.hotjar.com/legal/compliance/gdpr-commitment/. Ponadto  korzystając z poniższego linku: https://www.hotjar.com/opt-out/ istnieje możliwość  wyłączenia aktywności mierzonej przez Hotjar. 

Poza EOG: 

W związku z tym, że niektóre podmioty współpracujące z Administratorem mają siedziby  poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów RODO są traktowane jako tzw.  państwa trzecie. Administrator zapewnia, że dane są przekazywane podmiotom ze  Stanów Zjednoczonych, które stosują standardowe klauzule umowne.  

  1. Google Inc. (adres siedziby głównej: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain  View, CA 94043, USA) - dostarczający rozwiązanie Google Analytics służące do  monitorowania ruchu strony. Zbierane dane co do zasady uniemożliwiają  identyfikację konkretnej osoby, a więcej informacji o standardach prywatności  narzędzia dostępne jest pod linkiem  www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners/. Ponadto korzystając z poniższego linku: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout istnieje możliwość  wyłączenia aktywności mierzonej przez Google Analytics. 
  2. Facebook (adres siedziby głównej: Facebook Inc., 1601 S. California Ave. Palo  Alto, CA 94304, USA). Zbierane dane co do zasady uniemożliwiają identyfikację  konkretnej osoby, a więcej informacji o standardach prywatności narzędzia  dostępne jest pod linkiem https://www.facebook.com/about/privacyshield
  3. HubSpot, Inc. (adres siedziby: Two Canal Park, Cambridge, MA 02141 USA).  Zbierane dane co do zasady uniemożliwiają identyfikację konkretnej osoby, a  więcej informacji o standardach prywatności narzędzia dostępne jest pod linkiem  https://legal.hubspot.com/privacypolicy?hubs_content=www.hubspot.com/&h ubs_content-cta=privacy-policy 
  4. Stripe, Inc. (adres siedziby: 510 Townsend Street, San Francisco, CA 94103,  USA). Zbierane dane co do zasady uniemożliwiają identyfikację konkretnej  osoby, a więcej informacji o standardach prywatności narzędzia dostępne jest pod  linkiem https://stripe.com/en-pl/privacy.  

Tym samym gwarantujemy przestrzeganie analogicznych do RODO standardów w  zakresie ochrony danych osobowych, a korzystanie przez nas z ich technologii przy  przetwarzaniu danych osobowych jest zgodne z prawem. 

 

Okres przetwarzania danych 

Okres przetwarzania danych zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi, do czasu wycofania  wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes  Administratora. 

Dokumenty księgowe są przechowywane zgodnie z przepisami przez okres 5 lat od  końca roku podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. W ramach tego  okresu nie można sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia  danych. Taką możliwość uzyskuje się po upływie terminu przechowywania dokumentów  narzuconego obowiązującymi przepisami prawa oraz po upływie terminu przedawnienia  roszczeń z tytułu zawartej umowy.  

Treść korespondencji może podlegać archiwizacji, a określenie z góry jednoznacznego  terminu jej usunięcia nie jest możliwe (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Możesz domagać się  przedstawienia historii korespondencji, jaka była prowadzona z nami (jeżeli podlegała archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja jest  uzasadniona z uwagi na nasze nadrzędne interesy, np. obrona przed potencjalnymi  roszczeniami.  

Okres przetwarzania innych danych może być przedłużony w przypadku, gdy  przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub  obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie  usuwane lub anonimizowane. 

 

Dokumentacja fotograficzna i filmowa wydarzeń 

Podczas organizowanych wydarzeń będzie wykonywana dokumentacja fotograficzna i filmowa, więc jeśli w nich uczestniczysz wyrażasz zgodę, by Twój wizerunek był przetwarzany na  następujących zasadach: 

Cel przetwarzania:  
  • dokumentacja przebiegu wydarzeń; 
  • promocja działalności Administratora; 
  • publikacja na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych  Administratora; 
  • wykorzystanie w materiałach marketingowych. 
Podstawa prawna:  
  • prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający  na promocji działalności;  
  • zgoda uczestnika wyrażona poprzez zakup biletu i uczestnictwo w wydarzeniu  zgodnie z regulaminem wydarzenia. 
Okres przechowywania:  
  •  wizerunek uczestników będzie przetwarzany przez okres prowadzenia działań  promocyjnych przez Administratora;  
  • nagrania i zdjęcia opublikowane w mediach społecznościowych i na stronie  internetowej będą dostępne do momentu ich usunięcia przez Administratora. 
Prawa osoby, której dane dotyczą:  
  • uczestnik wydarzenia może zgłosić sprzeciw wobec wykorzystania jego  wizerunku przed rozpoczęciem wydarzenia drogą mailową na  adres: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl;  
  • w przypadku już opublikowanych materiałów uczestnik może żądać usunięcia lub  zanonimizowania swojego wizerunku. 

Administrator zapewnia, że wizerunek uczestników będzie wykorzystywany w sposób  nienaruszający ich dóbr osobistych, dobrego imienia i godności. 

 

Twoje uprawnienia 

Tobie jako Użytkownikowi przysługuje prawo:  

  1. dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania,  
  2. usunięcia danych,  
  3. ograniczenia przetwarzania, 
  4. prawo do przenoszenia danych, 
  5. prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, 
  6. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony  Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa 

W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie zgody, można ją wycofać w dowolnym momencie, kontaktując się z nami np. na adres mailowy:  kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl.  

Masz prawo zgłoszenia sprzeciwu względem przetwarzania danych dla celów marketingowych, jeśli przetwarzanie odbywa się w związku z naszym uzasadnionym  interesem, a także – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika w innych  przypadkach (np. w związku z realizacją celów analitycznych i statystycznych). 

 

Kontakt 

Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem e-mail:  kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora (Solkova  sp. z o.o., ul. Olimpijska 17/3, 80-180 Gdańsk). 

 

Bezpieczeństwo danych 

Administrator w celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych danych stosuje środki  techniczne w postaci szyfrowania danych w transmisji (SSL), zabezpieczenia systemów  informatycznych, regularnego sporządzania kopii zapasowej oraz monitoringu bezpieczeństwa. Ponadto Administrator stosuje środki organizacyjne w postaci sporządzenia polityki i procedury  bezpieczeństwa, szkolenia pracowników, kontroli dostępu oraz zobowiązania do poufności. 

 

Zmiany Polityki 

Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Aktualna wersja  Polityki została przyjęta i obowiązuje od 25.08.2025