Polityka Prywatności i polityka Cookies
W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
Definicje
Administrator / My – Solkova sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-180) przy ul. Olimpijskiej 17/3, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001050999, NIP: 583-348-52-83; e-mail: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Serwis – strona internetowa prowadzona przez Administratora pod adresem: https://przedsiebiorczetrojmiasto.pl/.
Użytkownik / Ty – każda osoba fizyczna lub podmiot odwiedzający Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności udostępnianych przez Administratora.
Co robimy z Twoimi danymi?
Gdy korzystasz z Serwisu lub innych usług oferowanych przez Administratora, gromadzone są dane personalne, które nam udostępniasz, takich jak Twoje imię i nazwisko, adres, adres email, numer telefonu, dane firmowe (nazwa firmy, NIP, branża) oraz dane niezbędne do realizacji płatności. Są to dane niezbędne, abyśmy mogli świadczyć dla Ciebie usługi.
Gdy przeglądasz Serwis, automatycznie otrzymujemy twój adres IP, który dostarcza nam informacji na temat Twojej przeglądarki i Twojego systemu operacyjnego. Na naszych stronach podmioty trzecie zamieszczają informacje w formie plików cookies (tzw. ciasteczek) i innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, smartfonie) oraz uzyskują do nich dostęp. To nasi partnerzy z którymi stale współpracujemy, aby dostosować do Twoich potrzeb i zainteresowań reklamy na naszych i ich stronach, a także usługi, które dostarczamy my i nasi partnerzy.
Wszelkie dane osobowe przetwarzane są na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych.
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych
Dane osobowe wszystkich Użytkowników korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies), przetwarzane są przez nas:
- w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie, umożliwienia założenia konta czy zawarcia umowy sprzedaży – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit f RODO);
- w celu przesyłania informacji handlowych czy podejmowania kontaktu Użytkownika z nami podstawą prawną przetwarzania jest zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- w celu automatycznej wysyłki komunikacji marketingowej przez system HubSpot; informowanie o produktach, usługach i wydarzeniach społeczności; prowadzenia działań remarketingowych; organizacji i dokumentacji webinarów i wydarzeń, w tym publikacji nagrań na YouTube; komunikacji w ramach członkostwa w społeczności; dokumentacji fotograficznej i filmowej wydarzeń oraz wykorzystania wizerunku uczestników w materiałach promocyjnych, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Administratora – podstawą prawną przetwarzania są marketing i komunikacja (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. a, b i f RODO);
- w celu wystawiania dokumentów księgowych, archiwizacji dokumentów; realizacji obowiązków podatkowych – podstawą prawną przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego (Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO);
- w celach analitycznych i statystycznych, a także archiwalnych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług.
Aktywność Użytkowników w Serwisie, w tym dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Przetwarzamy je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem – w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Ciasteczka
Serwis używa plików „cookies”. Są to krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym urządzeniu Użytkowników. Mogą być one odczytywane przez nas, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy (takich jak Google). Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Więcej informacji na temat plików cookies można uzyskać na stronie www.allaboutcookies.org.
Wykorzystujemy cookies do zidentyfikowania sesji przeglądarki, co umożliwia korzystanie z funkcji Serwisu. Korzystanie z technik ciasteczek nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych i adresowych ani żadnych informacji poufnych z komputera.
Cookies stosowane są do następujących celów: zachowanie bezpieczeństwa usług i zapobiegania oszustwom, ułatwienia wydajności Serwisu, rejestracja wizyt do celów marketingowych i statystycznych, korzystanie z funkcji społecznościowych, wspieranie personalizacji stron internetowych (np. zapisywania ustawień języka). Pliki cookies mogą być również wykorzystywane i zamieszczane przez współpracujących partnerów – podlegają wówczas politykom cookies lub politykom prywatności zamieszczających je podmiotów.
Zakres oraz cel gromadzenia danych, oraz droga kontaktu i realizacji praw czy dokonania ustawień zapewniających ochronę prywatności zostały opisane w polityce prywatności poszczególnych partnerów.
Wyrażasz zgodę na przetwarzanie informacji zawartych w plikach cookies poprzez wyrażenie zgody udzielanej podczas pierwszego wejścia do Serwisu w ramach wyświetlanego okna. Użytkownik może zgodzić się na przetwarzanie wszystkich danych lub tylko tych, które są niezbędne w celu prawidłowego wyświetlania strony Serwisu.
Użytkownik, który nie chce wykorzystywania ciasteczek w opisanym powyżej celu w każdej chwili może usunąć je ręcznie. Do zapoznania się ze szczegółową instrukcją postępowania należy odwiedzić stronę internetową producenta używanej przeglądarki internetowej.
W przypadku stosowania Google Chrome, instrukcja znajduje się tutaj – https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
W przypadku stosowania Mozilla Firefox, instrukcja znajduje się tutaj – https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your computer
W przypadku stosowania Microsoft Edge, instrukcja znajduje się tutaj – https://docs.microsoft.com/en-us/microsoft-edge/devtools-guide/debugger/cookies
W przypadku stosowania Internet Explorer, sugerujemy zmianę narzędzia na któreś z powyższych, a ponadto instrukcja znajduje się tutaj – https://support.microsoft.com/en us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
Czujemy się w obowiązku uprzedzić, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować trudności w korzystaniu ze strony internetowej i ograniczenie jej funkcjonalności.
Przetwarzanie Twoich danych - podmioty zewnętrzne
Zewnętrzni dostawcy, z usług których korzystamy będą gromadzić, używać i ujawniać Twoje dane jedynie w celu koniecznym do dostarczenia usług, które nam świadczą. Jednak niektórzy zewnętrzni dostawcy usług, takich jak bramki płatności lub inne procesory elektronicznych transakcji płatniczych mają własną politykę prywatności dotyczącą informacji, które jesteśmy zobligowani im udostępnić do przeprowadzenia transakcji około-zakupowych. Odnośnie tych dostawców zalecamy zaznajomienie się z ich polityką prywatności, by zrozumieć sposób w jaki obchodzić się będą z twoimi danymi osobistymi.
W szczególności pamiętaj, że niektórzy dostawcy mogą mieścić się lub mieć siedzibę na obszarze, który podlega innej jurysdykcji niż nasza, bądź Twoja. Dlatego też jeżeli postanowisz dokonać transakcji, która angażuje usługi zewnętrznych dostawców, wtedy Twoje dane mogą podlegać prawom jurysdykcji miejsca gdzie mieści się dany dostawca bądź jego siedziba. Z chwilą gdy opuścisz naszą stronę internetową i jesteś przekierowany/a na stronę lub aplikację osób trzecich, nie obowiązuje Cię niniejsza polityka prywatności bądź regulamin naszej strony.
Administrator informuje Użytkowników, że poza przypadkami wskazanymi powyżej powierza przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:
Na terytorium UE:
Hotjar Ltd (adres siedziby głównej: St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta) - dostarczający narzędzie Hotjar służace zbieraniu informacji na temat aktywności Użytkowników Serwisu. Zbierane dane uniemożliwiają identyfikację konkretnej osoby, a więcej informacji o standardach prywatności narzędzia dostępne jest pod linkiem https://www.hotjar.com/legal/compliance/gdpr-commitment/. Ponadto korzystając z poniższego linku: https://www.hotjar.com/opt-out/ istnieje możliwość wyłączenia aktywności mierzonej przez Hotjar.
Poza EOG:
W związku z tym, że niektóre podmioty współpracujące z Administratorem mają siedziby poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów RODO są traktowane jako tzw. państwa trzecie. Administrator zapewnia, że dane są przekazywane podmiotom ze Stanów Zjednoczonych, które stosują standardowe klauzule umowne.
- Google Inc. (adres siedziby głównej: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) - dostarczający rozwiązanie Google Analytics służące do monitorowania ruchu strony. Zbierane dane co do zasady uniemożliwiają identyfikację konkretnej osoby, a więcej informacji o standardach prywatności narzędzia dostępne jest pod linkiem www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners/. Ponadto korzystając z poniższego linku: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout istnieje możliwość wyłączenia aktywności mierzonej przez Google Analytics.
- Facebook (adres siedziby głównej: Facebook Inc., 1601 S. California Ave. Palo Alto, CA 94304, USA). Zbierane dane co do zasady uniemożliwiają identyfikację konkretnej osoby, a więcej informacji o standardach prywatności narzędzia dostępne jest pod linkiem https://www.facebook.com/about/privacyshield;
- HubSpot, Inc. (adres siedziby: Two Canal Park, Cambridge, MA 02141 USA). Zbierane dane co do zasady uniemożliwiają identyfikację konkretnej osoby, a więcej informacji o standardach prywatności narzędzia dostępne jest pod linkiem https://legal.hubspot.com/privacypolicy?hubs_content=www.hubspot.com/&h ubs_content-cta=privacy-policy
- Stripe, Inc. (adres siedziby: 510 Townsend Street, San Francisco, CA 94103, USA). Zbierane dane co do zasady uniemożliwiają identyfikację konkretnej osoby, a więcej informacji o standardach prywatności narzędzia dostępne jest pod linkiem https://stripe.com/en-pl/privacy.
Tym samym gwarantujemy przestrzeganie analogicznych do RODO standardów w zakresie ochrony danych osobowych, a korzystanie przez nas z ich technologii przy przetwarzaniu danych osobowych jest zgodne z prawem.
Okres przetwarzania danych
Okres przetwarzania danych zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.
Dokumenty księgowe są przechowywane zgodnie z przepisami przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. W ramach tego okresu nie można sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych. Taką możliwość uzyskuje się po upływie terminu przechowywania dokumentów narzuconego obowiązującymi przepisami prawa oraz po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy.
Treść korespondencji może podlegać archiwizacji, a określenie z góry jednoznacznego terminu jej usunięcia nie jest możliwe (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Możesz domagać się przedstawienia historii korespondencji, jaka była prowadzona z nami (jeżeli podlegała archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nasze nadrzędne interesy, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami.
Okres przetwarzania innych danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
Dokumentacja fotograficzna i filmowa wydarzeń
Podczas organizowanych wydarzeń będzie wykonywana dokumentacja fotograficzna i filmowa, więc jeśli w nich uczestniczysz wyrażasz zgodę, by Twój wizerunek był przetwarzany na następujących zasadach:
Cel przetwarzania:- dokumentacja przebiegu wydarzeń;
- promocja działalności Administratora;
- publikacja na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Administratora;
- wykorzystanie w materiałach marketingowych.
- prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na promocji działalności;
- zgoda uczestnika wyrażona poprzez zakup biletu i uczestnictwo w wydarzeniu zgodnie z regulaminem wydarzenia.
- wizerunek uczestników będzie przetwarzany przez okres prowadzenia działań promocyjnych przez Administratora;
- nagrania i zdjęcia opublikowane w mediach społecznościowych i na stronie internetowej będą dostępne do momentu ich usunięcia przez Administratora.
- uczestnik wydarzenia może zgłosić sprzeciw wobec wykorzystania jego wizerunku przed rozpoczęciem wydarzenia drogą mailową na adres: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl;
- w przypadku już opublikowanych materiałów uczestnik może żądać usunięcia lub zanonimizowania swojego wizerunku.
Administrator zapewnia, że wizerunek uczestników będzie wykorzystywany w sposób nienaruszający ich dóbr osobistych, dobrego imienia i godności.
Twoje uprawnienia
Tobie jako Użytkownikowi przysługuje prawo:
- dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania,
- usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- prawo do przenoszenia danych,
- prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych,
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie zgody, można ją wycofać w dowolnym momencie, kontaktując się z nami np. na adres mailowy: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl.
Masz prawo zgłoszenia sprzeciwu względem przetwarzania danych dla celów marketingowych, jeśli przetwarzanie odbywa się w związku z naszym uzasadnionym interesem, a także – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika w innych przypadkach (np. w związku z realizacją celów analitycznych i statystycznych).
Kontakt
Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem e-mail: kontakt@przedsiebiorczetrojmiasto.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora (Solkova sp. z o.o., ul. Olimpijska 17/3, 80-180 Gdańsk).
Bezpieczeństwo danych
Administrator w celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych danych stosuje środki techniczne w postaci szyfrowania danych w transmisji (SSL), zabezpieczenia systemów informatycznych, regularnego sporządzania kopii zapasowej oraz monitoringu bezpieczeństwa. Ponadto Administrator stosuje środki organizacyjne w postaci sporządzenia polityki i procedury bezpieczeństwa, szkolenia pracowników, kontroli dostępu oraz zobowiązania do poufności.
Zmiany Polityki
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 25.08.2025